Hopp til hovedinnhold

Serviceavdelingen informerer

Ny rutine for transportbooking

Hitachi Power Tools Norway AS har lenge ønsket å lette kommunikasjonen mellom forhandler og vår tekniske serviceavdeling på Kjeller.

Vi er stolte over å kunne tilby en helt ny rutine for å bestille opphenting av maskiner til service/reparasjon. Løsningen krever pålogging til WebShop, og bak påloggingen vil du som kunde enkelt få oversikt over informasjon som servicestatus og kostnadsoverslag etc.

Les mer

 

Transportrutine for bensindrevne maskiner

Tøm alle tanker for drivstoff og olje før transport. Nye regler gjelder fra 01.03.2015.

Les mer

Teknisk serviceavdeling

Vi har eget serviceverksted bemannet med syv ansatte. Her utføres alt av service- og garantireparasjoner på våre elektroverktøy, batteriverktøy , trykkluftprodukter og OPE. Vi har som målsetting å reparere/ferdigstille alle maskiner innen tre (3) virkedager fra mottatt vårt verksted.
Etter en tids bruk trenger de fleste maskiner en vedlikeholds service for å forlenge maskinens levetid. Generell vedlikeholds service består av demontering, rengjøring og utskiftning av olje, fett og evt. slitasjedeler.
Hitachis primære fokus er fornøyde kunder. Eventuelle feil og mangler repareres kostnadsfritt - forutsatt at feilen ikke er å betrakte som normal slitasje eller skyldes feilaktig bruk. Garantien opphører ved bruk av uoriginale deler. All service eller reparasjon av Hitachi-verktøy skal skje hos et av våre autoriserte serviceverksteder eller vårt eget verksted på Kjeller.

Vi har eget serviceverksted bemannet med syv ansatte. Her utføres alt av service- og garantireparasjoner på våre elektroverktøy, batteriverktøy , trykkluftprodukter og OPE. Vi har som målsetting å reparere/ferdigstille alle maskiner innen tre (3) virkedager fra mottatt vårt verksted.


Etter en tids bruk trenger de fleste maskiner en vedlikeholds service for å forlenge maskinens levetid. Generell vedlikeholds service består av demontering, rengjøring og utskiftning av olje, fett og evt. slitasjedeler.


Hitachis primære fokus er fornøyde kunder. Eventuelle feil og mangler repareres kostnadsfritt - forutsatt at feilen ikke er å betrakte som normal slitasje eller skyldes feilaktig bruk. Garantien opphører ved bruk av uoriginale deler. All service eller reparasjon av Hitachi-verktøy skal skje hos et av våre autoriserte serviceverksteder eller vårt eget verksted på Kjeller.